Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Χώστε Τα!

Ναι ναι γουστάρω πολύ να με βρίζουν! Χώστε τα μου όλοι!

Οι απόψεις που διαβάζουν (όσοι τις διαβάζουν) οι επισκέπτες μου είναι , και το έχω επαναλάβει, ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ. Δεν είναι κανένας αναγκασμένος να τις διαβάσει ούτε να τις σχολιάσει βέβαια.

Δεν είναι εκεί για να πουλήσω πνεύμα. Γράφω για οτι μου αρέσει. Αν κάποιος δεν συμφωνεί δικαίωμά του. Δεν είμαι κανά ψώνιο να ζητάω δημοσιότητα.

Εγώ γουστάρω να γράφω , όχι γιατί πιστεύω οτι έχω ταλέντο ούτε επειδή το έχω ανάγκη αλλά γιατί μου αρέσει να ασχολούμαι με το όλο θέμα του blogging.
Αυτός πιστεύω ότι είναι και ο λόγος ύπαρξής τους. Να ασχολείσαι δηλαδή επειδή σου αρέσει αυτό που κάνεις και όχι για να τα χώνεις σε όποιον βρεις μπροστά σου...

Το τελευταίο δε μου άρεσε ποτέ στο Internet, η ανωνυμία. Με αυτή την ιδιότητα γίνεσαι ακόμη πιο κάφρος, αν δεν είσαι ήδη. Λες οτι σου κατέβει και σε όποιον θες μην έχοντας κανένα λόγο να το κάνεις, κρυμμένος πίσω από την οθόνη του υπολογιστή σου.

Έτσι είναι τα μαζικά μέσα. Δεν ελέγχεις το κοινό σου. Θα σε διαβάσει και ο σωστός, που έχει συνείδηση γιατί το τι κάνει αλλά και κάθε, τουλάχιστον κομπλεξικός που του φταίνε όλοι και όλα...

Πάντως γουστάρω τα μπινελίκια σας! Όποιος θέλει ακόμη να μου την πει, για οποιοδήποτε λόγο από αυτά που γράφω, είναι καλοδεχούμενος.Δεν έχω λογοκρισία στη σελίδα μου. Δεν πρόκειται να σβήσω κανένα σχόλιο! Θα τα αφήνω εκεί, να βλέπουν όλοι πόσο τζάμπα μάγκες είστε...
Το blog επίτηδες λέγεται "Γκρίνιες", για να αφουγκράζεται όλους τους γκρινιάρηδες.
Τώρα μάλιστα καταλαβαίνω πως η επιλογή ήταν επιτυχημένη.

Αν είναι για τόσο βρίσιμο αυτά που γράφω, τα θεωρώ μάλλον επιτυχημένα (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...).

Άλλωστε όλες οι αμφιλεγόμενες απόψεις επιδέχονται ποικίλα σχόλια, είτε θετικά είτε αρνητικά.

Όσο για τους ανώνυμους σχολιαστές μου, γράφω την άποψή μου...


Κο Κο Κο,
Κο Κο Κο,

Κο Κο Κο!!!

(Από Γνωστό Σύνθημα του ΠΑΣ)

2 σχόλια:

deceiverius είπε...

Επίσης, εκτός από ΚΟ ΚΟ ΚΟ και....

ΠΟΥΛ ΠΟΥΛ ΠΟΥΛ

ΠΟΥΛ ΠΟΥΛ ΠΟΥΛ

Νίκος Τσιράκης είπε...

Σακατεύτηκα.
Με φάγαν οι κακές γλώσσες. Όλες αυτές που ποιάνουν στο στόμα τους τη blogάρα μου...