Τετάρτη 28 Μαρτίου 2007

Money, money, money!


Πραγματικά ένα πολύ ευαίσθητο σημείο μου. Όταν έχω στην τσέπη μου οποιοδήποτε ποσό, κάπως μεγάλο, ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΩ. Δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε μένα αλλά με πιάνει μια καταναλωτική μανία τρομερή. Σε δρόμο 10 λεπτών πέρασαν μέχρι να γυρίσω σπίτι τουλάχιστον πέντε ιδέες για να ξοδέψω χρήματα. Δράμα η υπόθεση γιατί τελειώνει κι ο μήνας
και τα αποθέματα βέβαια. Τελικά το να είσαι φοιτητής σήμερα είναι πολύ δύσκολο από χρηματικής απόψεως. Επειδή έχω αρκετούς φίλους και συζητώ μαζί τους οι πιο πολλοί έχουν τα ιδία προβλήματα. Στην αρχή του μήνα άρχοντες και στο τέλος... άστα!

Τώρα αρχίζω και καταλαβαίνω τι σημαίνει να μετράς τα λεφτά σου. Και όσο γι' αυτό στη φοιτητική μου ζωή είναι λίγες οι φορές που δεν έχει γίνει.

Κουράγιο ωρέ αδέρφια, σε λίγες μέρες έρχεται Πάσχα και θα γυρίσουμε όλοι σπίτια μας, έστω και άφραγκοι!

3 σχόλια:

Archon είπε...

vale me link re karagiozi

Archon είπε...

mias kai to blog sou legete grinies borw na erthw na griniaksw edw apo deytera???

Νίκος Τσιράκης είπε...

anoiksame kai sas perimenoume!